ליבי פודוליץ, גאיה דודזון וליהיא כספי
A-Gain
מיתוג כולל לגזרת אלנבי אשר יוביל את המשתתפים לתמיכה כלכלית בעסקים קטנים. המיתוג ימשוך הגעה לאיזור על ידי הענקה של קופונים/הנחה לעסקים מקומיים.
הקמפיין נועד למשוך אנשים להגיע לרחוב אלנבי הנמצא תחת שיפוצים, ולהגדיל את כמות המבקרים ברחוב במטרה לתמוך בעסקים המקומיים. ברחבי העיר יפורסמו כרזות שיקדמו את הפרויקט, וברחוב אלנבי עצמו יהיו פזורים ברקודים בהתאם למיקום בית העסק. כאשר מבקר יסרוק את הברקוד יישלח לטלפון הנייד שלו קוד הטבה, איתה יוכל להגיע לבית העסק ולממשה. כערך מוסף, המשתמש ההטבה יקבל גלויה קטנה שמספרת על ההיסטוריה של בית העסק ו/או על הבניין ההיסטורי בו הוא נמצא.
פרויקט זה הוא חלק משיתוף פעולה של חברת build עם הסטודנטים לתקשורת חזותית ממכללת שנקר, במטרה לבחון פתרונות לשיפור חוויית המשתמש במרחב עירוני תחת בנייה.
הקמפיין נועד למשוך אנשים להגיע לרחוב אלנבי הנמצא תחת שיפוצים, ולהגדיל את כמות המבקרים ברחוב במטרה לתמוך בעסקים המקומיים. ברחבי העיר יפורסמו כרזות שיקדמו את הפרויקט, וברחוב אלנבי עצמו יהיו פזורים ברקודים בהתאם למיקום בית העסק. כאשר מבקר יסרוק את הברקוד יישלח לטלפון הנייד שלו קוד הטבה, איתה יוכל להגיע לבית העסק ולממשה. כערך מוסף, המשתמש ההטבה יקבל גלויה קטנה שמספרת על ההיסטוריה של בית העסק ו/או על הבניין ההיסטורי בו הוא נמצא.
פרויקט זה הוא חלק משיתוף פעולה של חברת build עם הסטודנטים לתקשורת חזותית ממכללת שנקר, במטרה לבחון פתרונות לשיפור חוויית המשתמש במרחב עירוני תחת בנייה.