מאי אביטל וגל אמילי

מבצע אלנבי

מבצע אלנבי הוא פרויקט שמטרתו הגברת תנועה ויצירת חיבור עם בעלי עסקים ותיקים ברחוב הנמצאים במצוקה מאז תחילת עבודות הרכבת הקלה.
במוקד הפרויקט - השקת קמפיין שיווקי הכולל חשיפת האנשים העומדים מאחורי בתי העסק, הנגשת השירותים אותם מעניקים לקהל רחב ויצירת הזדהות וחיבור בין-אישי אשר יעודדו צרכנים חדשים וישנים לתמוך בעסקים. עסקים שייקחו חלק בפרויקט יפורסמו בעמוד האינסטגרם, mivtzalnb@ דרכו אפשר יהיה להכיר את בעלי העסקים והשירותים אותם הם מציעים ולהפיץ/לשתף אותם הלאה. העמוד ממפה את כלל העסקים המשתתפים וילווה במיפוי פיזי במרחב - העסקים יקבלו קיט הכולל פוסטר, כרטיסיות ומרצ'נדייז.

פרויקט זה הוא חלק משיתוף פעולה של חברת build עם הסטודנטים לתקשורת חזותית ממכללת שנקר, במטרה לבחון פתרונות לשיפור חוויית המשתמש במרחב עירוני תחת בנייה.