איתמר רצון, נטע שטיגר ויעל כהן

אלנבי Under Construction

בכדי להתמודד עם הירידה בכמות הלקוחות במהלך הבנייה ברחוב, נוצר אלנבי - Under Construction פרויקט שיווקי ממוקד שמטרתו למשוך את תשומת ליבם של לקוחות חדשים ולשמור על הלקוחות הקיימים. הפרויקט כולל מערך שילוט והכוונה למגוון העסקים ברחוב ומיתוג מותאם לחלונות הראווה.
הערכים המרכזיים של הפרוייקט הם הכוונה, משיכה ונגישות לעוברי האורח על מנת שיוכלו להתמצא ביעילות ברחוב. כך, יחזרו התנועה והלקוחות לעסקים ברחוב. בעתיד תוכל מערכת הצורות והצבעים להקל וליעל את תנועת העוברים והשבים במרחב ובכך להחזיר את הסדר עד כמה שאפשר, ברחובות שנפגעו בעקבות פרויקט הרכבת הקלה או בנייה מסיבית בכלל.

פרויקט זה הוא חלק משיתוף פעולה של חברת build עם הסטודנטים לתקשורת חזותית ממכללת שנקר, במטרה לבחון פתרונות לשיפור חוויית המשתמש במרחב עירוני תחת בנייה.